قيمت لوله پلي اتيلن قيمت لوله پلي اتيلن .

قيمت لوله پلي اتيلن

قيمت لوله كاروگيت

لوله پلي اتيلن دوجداره:

لوله پلي اتيلن دوجداره يا همان لوله كاروگيت نوعي لوله است كه عموماً براي محافظت از كابل و همچنين خطوط شبكه فاضلاب، سيستم هاي زهكشي زيرزميني و تصفيه آب باران استفاده مي شود. نوع لوله اي كه به لوله هاي فاضلاب مورد استفاده در زيرساخت استفاده مي شود نام خود را از اصطلاح لوله پلي اتيلن دوجداره گرفته است زيرا ساختار لوله كاروگيت از دوجداره است. مزيت داشتن سطح شيار دار و موجدار نسبت به ساير لوله ها اين است كه سطح تجمع در لوله در حين جريان كمتر از ساير لوله ها مي باشد و اي يك مزيت مهم به شمار مي ايد. لوله پلي اتيلن دوجداره كه به ان لوله كاروگيت نيز گفته مي شود با برجستگي ها و شيارهايي در سطح خود احاطه شده است شناخته مي شوند.لوله كاروگيت يا همان لوله پلي اتيلن دوجداره  اصطلاحي است كه به برجستگي ها و شيارهاي موازي گفته مي شود كه به طور كامل دور لوله را احاطه كرده اند. برآمدگي ها و شيارها از يك الگوي نصف عمود بر خط مركزي لوله پيروي مي كنند. لوله كاروگيت كه عموما به رنگ زرد و آبي و مشكي توليد مي شود همچنين مي توانند در رنگ هاي مختلف باشند. با اين حال، اغلب از رنگ مشكي براي ديواره بيروني ان و رنگ هاي زرد و آبي براي سطح دروني ان استفاده مي شود.زيرا هنگامي كه هر گونه آسيبي در لوله ايجاد مي شود، مي توان داخل لوله را با دوربين و تجهيزات مخصوص كنترل كرد و با انعكاس زرد نور، ناحيه آسيب ديده را مشاهده كرد. راه اندازي لوله كاروگيت يا همان لوله پلي اتيلن دوجداره به لطف روش هاي اتصال آسان آن از ساير لوله هاي ديگ از جمله لوله هاي قدمي بالاتر است. از آنجايي كه سطح داخلي لوله موج دار به رنگ روشن توليد مي شود، امكان كنترل داخل شبكه را در صورت درخواست با دوربين فراهم مي كند.از آنجايي كه زبري هيدروليكي لوله هاي كاروگيت در مقايسه با ساير لوله هاي قديمي بسيار كم است، مي توان با بهينه سازي قطر در سيستم فاضلاب، قطر كمتري را انتخاب و استفاده كرد.بنابراين مي توان هزينه پروژه را كاهش داد. سطح صاف داخلي از چسبيدن ذرات جامد در سيستم به سطح لوله جلوگيري مي كند و از باريك شدن مقطعي كه ممكن است در طول زمان رخ دهد جلوگيري مي شود.همچنين لوله پلي اتيلن دوجداره(لوله كاروگيت)نيز از انعطاف پذيري خاصي برخودار مي باشد كه اين مزيت موجب مي شود تا در برابر حركات زمين تحت ثاير ان قرار نگيرد و موجب تغيير شكل ان نگردد. طول عمر لوله هاي پلي اتيلن دوجداره يا لوله كاروگيت حداقل 50 و در صورت شرايط صحيح بيشتر از 50 سال مي باشند.

لوله هاي پلي اتيلن دوجداره در چه مناطقي استفاده مي شود؟

لوله هاي پلي اتيلن دوجداره كه امروزه با نام لوله كاروگيت شناخته مي شوند به علت مزايايي كه دارند كاربردهاي مختلفي دارند، اما عمدتاً در حفاظت كابل ها و كارهاي فاضلاب استفاده مي شوند. اين لوله ها از پلي اتيلن ساخته شده اند.از اكسترود براي توليد لوله هاي پلي اتيلن دوجداره يا لوله كاروگيت استفاده مي شود.

مزايا منحصر به فرد لوله كاروگيت:

مزيت استفاده از لوله هاي پلي اتيلن دوجداره يا لوله كاروگيت بهبود خواص مكانيكي مانند مقاومت فشاري و مقاومت در برابر ضربه است. اين امر باعث مي شود كه ضخامت لوله كاهش يابد كه منجر به كاهش هزينه مي شود. براي لوله هايي كه بايد در فضاي باز قرار داده شوند، جايي كه تغييرات دمايي شديد وجود دارد، پايداري ابعادي بيشتري باشد،لوله كاروگيت بهترين انتخاب مي باشد، بنابراين لوله زماني كه تغييرات دما رخ مي دهد بسيار كمتر منبسط و منقبض مي شود.براي ساخت لوله هاي پلي اتيلن دوجداره يا لوله كاروگيت، سازندگان همچنين محلول هاي حلقوي با پلي اتيلن با چگالي كم (LDPE) و پلي اتيلن با چگالي كم خطي (LLDPE)استفاده مي نمايند. كه سبب انعطاف پذيري لوله پلي اتيلن دوجداره و يا لوله كاروگيت مي شود.

لوله كاروگيت يا همان لوله پلي اتيلن دوجداره مقاومت بالايي در برابر خوردگي از خود نشان مي دهد.

عمر تضميني در برابر اثرات خارجي حداقل 50 سال است و تا 100 سال قابل استفاده است.

از آنجايي كه پلي اتيلن استفاده شده براي ساخت لوله كاروگيت از نظر هيدروليكي صاف هستند، مقاومت بالايي در برابر سيال نشان مي دهند و سيال با سرعت پر شدن بالاتري جريان مي يابد. اين امر با انتخاب گروه قطر كمتر در پروژه هزينه هاي پروژه را كاهش مي دهد.

راندمان بالا

از آنجايي كه چگالي آن در مقايسه با بتن و ريخته گري بسيار كم است، نياز به تجهيزات ساختماني به حداقل سطوح كاهش مي يابد.

از آنجايي كه مقاومت سايشي بالايي دارد، اجازه آلودگي آب هاي زيرزميني و خاك با حفاري را نمي دهد.

حتي اگر زمين سنگريزه داشته باشد، با كشش به سمت داخل از آن ناحيه تحت بار زياد، از شكستگي جلوگيري مي كند.

به درختان اجازه نفوذ و مسدود كردن كانال را نمي دهد.

 انواع قطعات و اتصالات امكان توليد محصولات ويژه را براي انجام پروژه فراهم مي كند.

 هنگامي كه با الكتروفيوژن تركيب مي شود، حتي در فشار 4 بار ضد نشت است و متلاشي نمي شود.

تحت تاثير لرزش هاي زلزله قرار نمي گيرد و دربرابر شكستگي مقاوم است.

مي توان از آن در گذرگاه هاي رودخانه، درياچه و دريا استفاده كرد.

مي توان از آن براي تخليه آب پيش تصفيه گرفته شده از تصفيه خانه ها تا جريان هاي دريا استفاده كرد.

كاربرد لوله كاروگيت:

لوله پلي اتيلن دوجداره كه به ان لوله كاروگيت نيز گفته مي شود كه در آن ساختار قالب گيري شده و انعطاف پذير است. به دليل مقاومت و استحكام ايجاد شده و مزاياي ديگر در موارد زير از ان استفاده نمود:با توجه به عملكرد برتر و مقاومت بالا در برابر تغيير شكل خمشي، شكستگي و ساير گونه ها، لوله پلي اتيلن دوجداره يا همان لوله كاروگيت را در كاربردهاي مختلف خانگي و صنعتي امكان پذير مي كند.نصب آسان، انعطاف پذيري مناسب، زيرا سيستم امكان قرار دادن انواع اشكال پيچيده، چرخش و طرح هاي مشابه را فراهم مي كند.اين امر استفاده از جوشكاري و همچنين اتصال دهنده هاي مختلف مانند كوپلينگ ها، اتصالات لوله و غيره را حذف مي كند كه هزينه انجام كار را تا حد زيادي كاهش مي دهد.مي توان در موقعيت هاي مختلف نصب كرد و تعويض كابل ها و سيم ها نسبتاً ساده است.همانطور كه گفته شد لوله پلي اتيلن دوجداره يا لوله كاروگيت از پلي اتيلن توليد شده است كه از ان براي سيم هاي برق به علت مقاوم در برابر حرارت و رطوبت و سيستم هاي فاضلاب و آب باران استفاده مي كنند.ازكاربردهاي مهم آن از كشاورزي گرفته تا صنعت هاي مختلف مي توان اشاره نمود.پلي اتيلن با چگالي بالا پليمري است كه از اتيلن، پرمصرف ترين تركيب آلي در جهان به دست مي آيد. بيشتر اتيلن توليد شده در سراسر جهان از تجزيه گاز طبيعي به دست مي آيد. لوله‌هاي پلي اتيلن دوجداره يا لوله كاروگيت در چند سال اخير محبوبيت زيادي پيدا كرده‌اند، كه ناشي از مزاياي آن در مقايسه با ساير لوله هاي قديمي است.لوله پلي اتيلن دوجداره يا همان لوله كاروگيت كه داراي طراحي ساختاري منحصربه‌فردي است كه اجازه مي‌دهد بار به طور يكنواخت توزيع شود، به اين معني كه مي‌تواند بارها و فشارهاي بالا را بدون شكستگي تحمل كند و توانايي بازگشت به شكل اوليه خود را بدون شكست در ساختار در مقايسه با لوله هاي قديمي كه تمايل به شكستن راحت‌تري دارند. برخلاف لوله‌هاي صلب مانند بتن، لوله پلي اتيلن دوجداره كه به ان لوله كاروگيت نيز گفته مي شود كه انعطاف‌پذير است و در برابر ضربه از مقاومت بالايي برخوردار است و از خرابي يا آسيب به ساختار و عملكرد آن جلوگيري مي‌كند.لوله كاروگيت به دليل حمل آسان، طول و عملكرد در بازار شناخته شده است كه نشان دهنده صرفه جويي زيادي در هزينه هاي خريد و نصب است. به دليل قابليت نصب اسان، به ماشين آلات با ظرفيت كمتري نياز دارد و عمر طولاني تر از ساير لوله هاي قديمي دارد.لوله پلي اتيلن دوجداره يا لوله كاروگيت كه مقاومت بالايي دارند و از كيفيت بالايي برخودار هست و خدمات بهتري را براي شما ارائه مي اوردند.همانطور كه گفته شد لوله پلي اتيلن دوجداره يا همان لوله كاروگيت كاربردهاي متعددي در صنعت دارد كه با مزيت هاي فراوان امروزه به صورت گسترده از ان استفاده مي شود كاربردهاي لوله پلي اتيلن دوجداره يا لوله كاروگيت از جمله:

زهكشي طوفان

زهكشي كشاورزي

آبريزها

زيرساخت هاي تجاري و مسكوني

صنعت معدن و..مي باشد.

مواردي كه در مورد لوله هاي كاروگيت بايد در نظر گرفته شود:

در حين پركردن داكت بايد فشرده سازي لايه به لايه انجام شود تا فضايي در اطراف لوله ها باقي نماند. به ويژه، بايد اطمينان حاصل شود كه كف لوله با مواد پركننده پر شده است.اگر پركننده طبق مشخصات به خوبي متراكم شود، بار ترافيكي و خاك وارد شده به لوله به قسمت پركننده منتقل مي شود، بنابراين لوله در طول عمر خود وظيفه خود را انجام مي دهد.در غير اين صورت، زماني كه شكاف وجود دارد، لوله آنچه را كه مي تواند حمل كند، حمل مي كند و زماني كه جايي براي انتقال نيروها به بالاي خود پيدا نمي كند، فرو مي ريزد. همين امر در مورد لوله هاي فولادي نيز صدق مي كند.قبل از جوشكاري الكتروفيوژن، سطوح بايد تميز باشند. قبل از جوشكاري بايد مراقب بود كه سيم ها به يكديگر برخورد نكنند.

نصب لوله پلي اتيلن دوجداره(لوله كاروگيت):

نصب لوله كاروگيت امري اسان مي باشد و هانطور كه گفته شد به علت وزن سبك نيازي به تجهيزات سنگين نمي باشد و مي توان با اتصالات مختلف لوله كاروگيت ان ها را به هم متصل نمود.براي نصب لوله كاروگيت، ترانشه ها حفر مي شود، كف آن ها با دقت آماده مي شود،اطراف ان با ماسه پاشيده مي شود و در صورت لزوم با بتن فشرده مي شود. در كنار خريد لوله هاي پلي اتيلن دوجداره(لوله كاروگيت)با قطر بزرگ، بايد عناصري را نيز براي اتصال آن ها خريداري كنيد از جمله كوپلينگ، واشر و الكتروفيوژنون.... هنگامي كه كل لوله ها به صورت صيحيح قرار داده مي شود، با ماسه پوشانده مي شود، آن را در مكان هايي از نازل ها فشرده مي كند، از بالا آن را با زمين بدون سنگ مي بندند. يك لوله پلي اتيلن دوجداره يا لوله كاروگيت به درستي براي چندين دهه دوام مي آورد. آن ها كمتر در معرض پوسيدگي و خوردگي هستند، با اين حال، به نصب و شرايط نصب ان توجه ويژه اي داشته باشيد. حتي كوچكترين نشتي در آينده مي تواند عمر لوله را به ميزان قابل توجهي كاهش دهد. همه اجزا و مراحل نصب را به درستي انجام نماييد.لوله هاي پلي اتيلن دوجداره يا لوله كاروگيت شبيه كانال هاي توخالي لوله اي ساخته شده از پلي اتيلن هستند. اين محصولات انعطاف پذيري بالايي دارند. به همين دليل است كه براي نصب آن ها معمولاً لوازم جانبي اضافي لازم نيست. چنين محصولاتي براي كاربردهاي مختلف عالي هستند. به عنوان يك قاعده، براي فاضلاب خارجي، سيستم هاي زهكشي آب هاي زيرزميني و انتقال اب و..،استفاده از لوله پلي اتيلن دوجداره يا لوله كاروگيت توصيه مي شود. با توجه به مشخصات فني آن ها، مناسب ترين گزينه براي حل چنين مشكلاتي هستند. لوله هاي پلي اتيلن دوجداره يا لوله كاروگيت تقريباً در تمام زمينه هاي صنعتي و.. استفاده مي شود. ويژگي هاي عملكردي عالي و مزاياي اقتصادي به لوله كاروگيت اجازه مي دهد تا در بازار مصرف مربوطه پيشرو شوند. لوله هاي كاروگيت حدود يك چهارم كاربردهاي مهم در سيستم فاضلاب و.. را تشكيل مي دهند.

توليد كننده لوله كاروگيت:

كارخانه توليد لوله كاروگيت پايپ ايران، با پشتوانه چندين سال تجربه مديران آن در زمينه توليد انواع لوله كاروگيت با بهره گيري از جديد ترين فن آوري هاي روز دنيا، با كيفيت ترين لوله كاروگيت را توليد و ارائه مي نمايد و با بهره گيري از دانش روز و مساعدت مشتريان گرامي درصدد پيشرفت و نوآوري روزافزون مي باشيم.كارشناسان فروش لوله كاروگيت پايپ ايران هميشه براي كمك به شما عزيزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده اي در زمينه توليد لوله كاروگيت براي طيف گسترده اي از بخش ها دارند. براي راهنمايي يا اطلاعات بيشتر در خصوص توليد لوله كاروگيت و استعلام قيمت لوله كاروگيت به سايت پايپ ايران مراجعه نماييد. براي راهنمايي و پشتيباني با تيم متخصص پايپ ايران در تماس باشيد.

 جهت كسب اطلاعات بيشتر به صفحه https://pipe-iran.ir/ مراجعه نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۵:۵۹ توسط:پايپ ايران موضوع: نظرات (0)