قیمت لوله پلی اتیلن قیمت لوله پلی اتیلن .

قیمت لوله پلی اتیلن

قیمت لوله کاروگیت

لوله پلی اتیلن دوجداره:

لوله پلی اتیلن دوجداره یا همان لوله کاروگیت نوعی لوله است که عموماً برای محافظت از کابل و همچنین خطوط شبکه فاضلاب، سیستم های زهکشی زیرزمینی و تصفیه آب باران استفاده می شود. نوع لوله ای که به لوله های فاضلاب مورد استفاده در زیرساخت استفاده می شود نام خود را از اصطلاح لوله پلی اتیلن دوجداره گرفته است زیرا ساختار لوله کاروگیت از دوجداره است. مزیت داشتن سطح شیار دار و موجدار نسبت به سایر لوله ها این است که سطح تجمع در لوله در حین جریان کمتر از سایر لوله ها می باشد و ای یک مزیت مهم به شمار می اید. لوله پلی اتیلن دوجداره که به ان لوله کاروگیت نیز گفته می شود با برجستگی ها و شیارهایی در سطح خود احاطه شده است شناخته می شوند.لوله کاروگیت یا همان لوله پلی اتیلن دوجداره  اصطلاحی است که به برجستگی ها و شیارهای موازی گفته می شود که به طور کامل دور لوله را احاطه کرده اند. برآمدگی ها و شیارها از یک الگوی نصف عمود بر خط مرکزی لوله پیروی می کنند. لوله کاروگیت که عموما به رنگ زرد و آبی و مشکی تولید می شود همچنین می توانند در رنگ های مختلف باشند. با این حال، اغلب از رنگ مشکی برای دیواره بیرونی ان و رنگ های زرد و آبی برای سطح درونی ان استفاده می شود.زیرا هنگامی که هر گونه آسیبی در لوله ایجاد می شود، می توان داخل لوله را با دوربین و تجهیزات مخصوص کنترل کرد و با انعکاس زرد نور، ناحیه آسیب دیده را مشاهده کرد. راه اندازی لوله کاروگیت یا همان لوله پلی اتیلن دوجداره به لطف روش های اتصال آسان آن از سایر لوله های دیگ از جمله لوله های قدمی بالاتر است. از آنجایی که سطح داخلی لوله موج دار به رنگ روشن تولید می شود، امکان کنترل داخل شبکه را در صورت درخواست با دوربین فراهم می کند.از آنجایی که زبری هیدرولیکی لوله های کاروگیت در مقایسه با سایر لوله های قدیمی بسیار کم است، می توان با بهینه سازی قطر در سیستم فاضلاب، قطر کمتری را انتخاب و استفاده کرد.بنابراین می توان هزینه پروژه را کاهش داد. سطح صاف داخلی از چسبیدن ذرات جامد در سیستم به سطح لوله جلوگیری می کند و از باریک شدن مقطعی که ممکن است در طول زمان رخ دهد جلوگیری می شود.همچنین لوله پلی اتیلن دوجداره(لوله کاروگیت)نیز از انعطاف پذیری خاصی برخودار می باشد که این مزیت موجب می شود تا در برابر حرکات زمین تحت ثایر ان قرار نگیرد و موجب تغییر شکل ان نگردد. طول عمر لوله های پلی اتیلن دوجداره یا لوله کاروگیت حداقل 50 و در صورت شرایط صحیح بیشتر از 50 سال می باشند.

لوله های پلی اتیلن دوجداره در چه مناطقی استفاده می شود؟

لوله های پلی اتیلن دوجداره که امروزه با نام لوله کاروگیت شناخته می شوند به علت مزایایی که دارند کاربردهای مختلفی دارند، اما عمدتاً در حفاظت کابل ها و کارهای فاضلاب استفاده می شوند. این لوله ها از پلی اتیلن ساخته شده اند.از اکسترود برای تولید لوله های پلی اتیلن دوجداره یا لوله کاروگیت استفاده می شود.

مزایا منحصر به فرد لوله کاروگیت:

مزیت استفاده از لوله های پلی اتیلن دوجداره یا لوله کاروگیت بهبود خواص مکانیکی مانند مقاومت فشاری و مقاومت در برابر ضربه است. این امر باعث می شود که ضخامت لوله کاهش یابد که منجر به کاهش هزینه می شود. برای لوله هایی که باید در فضای باز قرار داده شوند، جایی که تغییرات دمایی شدید وجود دارد، پایداری ابعادی بیشتری باشد،لوله کاروگیت بهترین انتخاب می باشد، بنابراین لوله زمانی که تغییرات دما رخ می دهد بسیار کمتر منبسط و منقبض می شود.برای ساخت لوله های پلی اتیلن دوجداره یا لوله کاروگیت، سازندگان همچنین محلول های حلقوی با پلی اتیلن با چگالی کم (LDPE) و پلی اتیلن با چگالی کم خطی (LLDPE)استفاده می نمایند. که سبب انعطاف پذیری لوله پلی اتیلن دوجداره و یا لوله کاروگیت می شود.

لوله کاروگیت یا همان لوله پلی اتیلن دوجداره مقاومت بالایی در برابر خوردگی از خود نشان می دهد.

عمر تضمینی در برابر اثرات خارجی حداقل 50 سال است و تا 100 سال قابل استفاده است.

از آنجایی که پلی اتیلن استفاده شده برای ساخت لوله کاروگیت از نظر هیدرولیکی صاف هستند، مقاومت بالایی در برابر سیال نشان می دهند و سیال با سرعت پر شدن بالاتری جریان می یابد. این امر با انتخاب گروه قطر کمتر در پروژه هزینه های پروژه را کاهش می دهد.

راندمان بالا

از آنجایی که چگالی آن در مقایسه با بتن و ریخته گری بسیار کم است، نیاز به تجهیزات ساختمانی به حداقل سطوح کاهش می یابد.

از آنجایی که مقاومت سایشی بالایی دارد، اجازه آلودگی آب های زیرزمینی و خاک با حفاری را نمی دهد.

حتی اگر زمین سنگریزه داشته باشد، با کشش به سمت داخل از آن ناحیه تحت بار زیاد، از شکستگی جلوگیری می کند.

به درختان اجازه نفوذ و مسدود کردن کانال را نمی دهد.

 انواع قطعات و اتصالات امکان تولید محصولات ویژه را برای انجام پروژه فراهم می کند.

 هنگامی که با الکتروفیوژن ترکیب می شود، حتی در فشار 4 بار ضد نشت است و متلاشی نمی شود.

تحت تاثیر لرزش های زلزله قرار نمی گیرد و دربرابر شکستگی مقاوم است.

می توان از آن در گذرگاه های رودخانه، دریاچه و دریا استفاده کرد.

می توان از آن برای تخلیه آب پیش تصفیه گرفته شده از تصفیه خانه ها تا جریان های دریا استفاده کرد.

کاربرد لوله کاروگیت:

لوله پلی اتیلن دوجداره که به ان لوله کاروگیت نیز گفته می شود که در آن ساختار قالب گیری شده و انعطاف پذیر است. به دلیل مقاومت و استحکام ایجاد شده و مزایای دیگر در موارد زیر از ان استفاده نمود:با توجه به عملکرد برتر و مقاومت بالا در برابر تغییر شکل خمشی، شکستگی و سایر گونه ها، لوله پلی اتیلن دوجداره یا همان لوله کاروگیت را در کاربردهای مختلف خانگی و صنعتی امکان پذیر می کند.نصب آسان، انعطاف پذیری مناسب، زیرا سیستم امکان قرار دادن انواع اشکال پیچیده، چرخش و طرح های مشابه را فراهم می کند.این امر استفاده از جوشکاری و همچنین اتصال دهنده های مختلف مانند کوپلینگ ها، اتصالات لوله و غیره را حذف می کند که هزینه انجام کار را تا حد زیادی کاهش می دهد.می توان در موقعیت های مختلف نصب کرد و تعویض کابل ها و سیم ها نسبتاً ساده است.همانطور که گفته شد لوله پلی اتیلن دوجداره یا لوله کاروگیت از پلی اتیلن تولید شده است که از ان برای سیم های برق به علت مقاوم در برابر حرارت و رطوبت و سیستم های فاضلاب و آب باران استفاده می کنند.ازکاربردهای مهم آن از کشاورزی گرفته تا صنعت های مختلف می توان اشاره نمود.پلی اتیلن با چگالی بالا پلیمری است که از اتیلن، پرمصرف ترین ترکیب آلی در جهان به دست می آید. بیشتر اتیلن تولید شده در سراسر جهان از تجزیه گاز طبیعی به دست می آید. لوله‌های پلی اتیلن دوجداره یا لوله کاروگیت در چند سال اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، که ناشی از مزایای آن در مقایسه با سایر لوله های قدیمی است.لوله پلی اتیلن دوجداره یا همان لوله کاروگیت که دارای طراحی ساختاری منحصربه‌فردی است که اجازه می‌دهد بار به طور یکنواخت توزیع شود، به این معنی که می‌تواند بارها و فشارهای بالا را بدون شکستگی تحمل کند و توانایی بازگشت به شکل اولیه خود را بدون شکست در ساختار در مقایسه با لوله های قدیمی که تمایل به شکستن راحت‌تری دارند. برخلاف لوله‌های صلب مانند بتن، لوله پلی اتیلن دوجداره که به ان لوله کاروگیت نیز گفته می شود که انعطاف‌پذیر است و در برابر ضربه از مقاومت بالایی برخوردار است و از خرابی یا آسیب به ساختار و عملکرد آن جلوگیری می‌کند.لوله کاروگیت به دلیل حمل آسان، طول و عملکرد در بازار شناخته شده است که نشان دهنده صرفه جویی زیادی در هزینه های خرید و نصب است. به دلیل قابلیت نصب اسان، به ماشین آلات با ظرفیت کمتری نیاز دارد و عمر طولانی تر از سایر لوله های قدیمی دارد.لوله پلی اتیلن دوجداره یا لوله کاروگیت که مقاومت بالایی دارند و از کیفیت بالایی برخودار هست و خدمات بهتری را برای شما ارائه می اوردند.همانطور که گفته شد لوله پلی اتیلن دوجداره یا همان لوله کاروگیت کاربردهای متعددی در صنعت دارد که با مزیت های فراوان امروزه به صورت گسترده از ان استفاده می شود کاربردهای لوله پلی اتیلن دوجداره یا لوله کاروگیت از جمله:

زهکشی طوفان

زهکشی کشاورزی

آبریزها

زیرساخت های تجاری و مسکونی

صنعت معدن و..می باشد.

مواردی که در مورد لوله های کاروگیت باید در نظر گرفته شود:

در حین پرکردن داکت باید فشرده سازی لایه به لایه انجام شود تا فضایی در اطراف لوله ها باقی نماند. به ویژه، باید اطمینان حاصل شود که کف لوله با مواد پرکننده پر شده است.اگر پرکننده طبق مشخصات به خوبی متراکم شود، بار ترافیکی و خاک وارد شده به لوله به قسمت پرکننده منتقل می شود، بنابراین لوله در طول عمر خود وظیفه خود را انجام می دهد.در غیر این صورت، زمانی که شکاف وجود دارد، لوله آنچه را که می تواند حمل کند، حمل می کند و زمانی که جایی برای انتقال نیروها به بالای خود پیدا نمی کند، فرو می ریزد. همین امر در مورد لوله های فولادی نیز صدق می کند.قبل از جوشکاری الکتروفیوژن، سطوح باید تمیز باشند. قبل از جوشکاری باید مراقب بود که سیم ها به یکدیگر برخورد نکنند.

نصب لوله پلی اتیلن دوجداره(لوله کاروگیت):

نصب لوله کاروگیت امری اسان می باشد و هانطور که گفته شد به علت وزن سبک نیازی به تجهیزات سنگین نمی باشد و می توان با اتصالات مختلف لوله کاروگیت ان ها را به هم متصل نمود.برای نصب لوله کاروگیت، ترانشه ها حفر می شود، کف آن ها با دقت آماده می شود،اطراف ان با ماسه پاشیده می شود و در صورت لزوم با بتن فشرده می شود. در کنار خرید لوله های پلی اتیلن دوجداره(لوله کاروگیت)با قطر بزرگ، باید عناصری را نیز برای اتصال آن ها خریداری کنید از جمله کوپلینگ، واشر و الکتروفیوژنون.... هنگامی که کل لوله ها به صورت صیحیح قرار داده می شود، با ماسه پوشانده می شود، آن را در مکان هایی از نازل ها فشرده می کند، از بالا آن را با زمین بدون سنگ می بندند. یک لوله پلی اتیلن دوجداره یا لوله کاروگیت به درستی برای چندین دهه دوام می آورد. آن ها کمتر در معرض پوسیدگی و خوردگی هستند، با این حال، به نصب و شرایط نصب ان توجه ویژه ای داشته باشید. حتی کوچکترین نشتی در آینده می تواند عمر لوله را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. همه اجزا و مراحل نصب را به درستی انجام نمایید.لوله های پلی اتیلن دوجداره یا لوله کاروگیت شبیه کانال های توخالی لوله ای ساخته شده از پلی اتیلن هستند. این محصولات انعطاف پذیری بالایی دارند. به همین دلیل است که برای نصب آن ها معمولاً لوازم جانبی اضافی لازم نیست. چنین محصولاتی برای کاربردهای مختلف عالی هستند. به عنوان یک قاعده، برای فاضلاب خارجی، سیستم های زهکشی آب های زیرزمینی و انتقال اب و..،استفاده از لوله پلی اتیلن دوجداره یا لوله کاروگیت توصیه می شود. با توجه به مشخصات فنی آن ها، مناسب ترین گزینه برای حل چنین مشکلاتی هستند. لوله های پلی اتیلن دوجداره یا لوله کاروگیت تقریباً در تمام زمینه های صنعتی و.. استفاده می شود. ویژگی های عملکردی عالی و مزایای اقتصادی به لوله کاروگیت اجازه می دهد تا در بازار مصرف مربوطه پیشرو شوند. لوله های کاروگیت حدود یک چهارم کاربردهای مهم در سیستم فاضلاب و.. را تشکیل می دهند.

تولید کننده لوله کاروگیت:

کارخانه تولید لوله کاروگیت پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید انواع لوله کاروگیت با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین لوله کاروگیت را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نوآوری روزافزون می باشیم.کارشناسان فروش لوله کاروگیت پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید لوله کاروگیت برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید لوله کاروگیت و استعلام قیمت لوله کاروگیت به سایت پایپ ایران مراجعه نمایید. برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص پایپ ایران در تماس باشید.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه https://pipe-iran.ir/ مراجعه نمایید.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دی ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۵:۵۹ توسط:پایپ ایران موضوع: نظرات (0)