قيمت لوله پلي اتيلن قيمت لوله پلي اتيلن .

قيمت لوله پلي اتيلن

سپتيك تانك پلي اتيلن- طراحي سپتيك تانك پلي اتيلن

سپتيك تانك پلي اتيلن:

سپتيك تانك پلي اتيلن به عنوان نصفيه فاضلاب شناخته شده است و موجب حذف آلاينده ها از فاضلابي مي گردد. سپتيك تانك پلي اتيلن يك مخزن بزرگ است كه فاضلاب خانگي، شهري را جمع آوري مي كند. سپتيك تانك پلي اتيلن در زير زمين نصب مي شود و با رعايت مقرارت ساختماني و قوانين مهم به دور از آلودگي محيط زيست و تخريب ملك شما مي باشد. سپتيك تانك پلي اتيلن سيستمي براي جمع آوري و تصفيه فاضلاب منازل واقع در مناطق دور از شبكه فاضلاب شهري يا سيستم فاضلاب است. بسيار متداول است كه خانه ها در شهر هاي كوچك يا مناطق روستايي داراي سيستم بهداشتي زيست محيطي مانند اين باشند. فاضلاب مي تواند به طور جدي آب هاي زيرزميني و محيط زيست را آلوده كند، بنابراين تصفيه صحيح آن ضروري است. سپتيك تانك پلي اتيلن سيستم هاي ساده و ارزاني براي تصفيه فاضلاب هستند. در آن ها جدا سازي و تبديل فيزيكي، شيميايي مواد آلي موجود در اين آب ها انجام مي شود. سپتيك تانك پلي اتيلن عناصر مهم و حياتي هستند كه در جمع آوري فاضلاب و تصفيه فاضلاب آن ها عملكرد عالي دارند. به لطف باكتري هاي موجود در آن باعث تهسيل بخشيدن تصفيه فاضلاب شده است.

در زمان هاي گذشته چنين محصولاتي از بتن يا آجر ساخته مي شد كه در اوايل استفاده دوام، مستحكم خوبي داشته و اما به مرور زمان، رطوبت و.... دچار آسيب و كاهش مقاومت، دوام مي شد. امروزه سپتيك تانك هاي مدرن، از مواد اوليه با كيفيت تر توليد مي شوند كه اغلب از پلي اتيلن و فايبرگلاس مي باشند. تمام آب از طريق لوله هاي زهكشي به سپتيك تانك پلي اتيلن وارد مي شود و وظيفه آن اين است كه فاضلاب را به اندازه كافي در خود نگه داري كند تا لجن تشكيل شده و اغلب روغن ها و چربي ها به بالاي آن شناور شوند.

تفاوت سپتيك تانك پلي اتيلن و بتني:

همانطور كه گفته شد سپتيك تانك ها از مواد گوناگون ساخته مي شود. بتن و پلي اتيلن دو نوع مواد اوليه براي ساخت سپتيك تانك ها مي باشد. اگر چه بتن ماده اوليه قديمي است اما امروزه برخي از سپتيك تانك ها همچنان با آن توليد مي شود. البته با اين وجود نمي تواند جاي سپتيك تانك هاي پلي اتيلن را در بازار بگيريد. اگر قصد خريد سپتيك تانك را داريد بايد اطلاعات مفيدي در مورد انواع سپتيك تانك ها، ويژگي ها و مزاياي آن ها بدانيد. در ادامه با مزايا و ويژگي هاي انواع سپتيك تانك ها، سپتيك تانك پلي اتيلن و بتني پرداخته شده است. سپتيك تانك هاي پلي اتيلن و بتني هر كدام داراي ويژگي هاي خاص خود ​​هستند. سپتيك تانك پلي اتيلن به طور ايده آل از طراحي محكم و با كيفيت ساخته شده است و با وزن سبك جايگزين سپتيك تانك بتني شده است. وزن سبك سپتيك تانك پلي اتيلن نصب مقرون به صرفه همراه دارد و نياز به ماشين آلات و تجهيزات سنگين را كاهش داده است و علاوه بر اين مزايا سپتيك تانك پلي اتيلن حمل و نقل آسان تر هستند و بنابراين مي توانند تقريباً در هر مكاني نصب شوند. اگر منزل شما در مناطق روستايي يا دور از شهر است، وزن سبك و آساني حمل و نقل سپتيك تانك پلي اتيلن مزيت بزرگي براي شما است. سپتيك تانك پلي اتيلن در برابر ترك خوردگي، زنگ زدگي يا خوردگي مقاوم‌تر هستند برخلاف مسائلي كه سپتيك تانك بتني را تحت تأثير قرار مي‌دهد. يك سپتيك تانك پلي اتيلن به گونه اي توليد شده است تا حافظت از آن در برابر عوامل خارجي و خطرات عالي باشد. سپتيك تانك هاي پلي اتيلن مي توانند 50 تا 70 سال دوام بياورند. طيف گسترده اي از عوامل مانند: تخليه سپتيك تانك پلي اتيلن، نگهداري، نصب و.... باعث تغير و كاهش عمر سپتيك تانك پلي اتيلن شده است. در مقابل سپتيك تانك هاي بتني كه از بتن ساخته شده اند به ميزان سپتيك تانك پلي اتيلن محكم نمي باشد و براي مدت زمان كوتاهيي دمام مي آورند. با افزايش طول عمر سپتيك تانك بتني، مستعد خوردگي و ترك مي باشند و اين تخريب باعث نشت و سرازير شدن محتويات سمي و آلوده به بيرون مي شود. نصب سپتيك تانك هاي بتني مي تواند به علت سنگين بودن، نصب گران تري داشته باشد و نصب آن برخلاف سپتيك تانك پلي اتيلن امري پيچيده است و به مهارت و تجهيزات تخصصي نيازمند است. طول عمر سپتيك تانك بتني بسيار اندك است. داشتن سپتيك تانك بتني نه تنها در تصفيه فاضلاب كمك كمي مي كند بلكه مشكلات بيشتري نيز به دنبال دارد. مقرراتي كه نصب سپتيك تانك پلي اتيلن را تنظيم مي كند، طبق دستورالعمل هاي حفاظت از محيط زيست، مشمول مقررات هستند. لازم است هر از چندگاهي بسته به خصوصيات، موقعيت مكاني و طراحي آن ها بررسي و تخليه شوند.

طراحي و ساخت سپتيك تانك چقدر اهميت دارد؟

يك سپتيك تانك بايد به خوبي طراحي و ساخته شود تا به راحتي در آن مشكلي ايجاد نشود، به عبارتي در آن ترك، خوردگي ايجاد نشود و آب هاي زير زميني در معرض آلودگي نباشد. هنگام خريد سپتيك تانك بايد به نوع طراحي، جنس بدنه و قطعات آن توجه كنيد. مهم است كه سپتيك تانك شما به گونه اي طراحي شده باشد كه كم ترين خسارت بر آن وارد شود. سپتيك تانك بايد به گونه اي باشد تا تحمل نيرو هاي وارده بر آن را داشته باشد، به عبارتي در حركات زمين، تغير شرايط خاك و نيرو هاي وارده بر خاك مقاوم باشد. سپتيك تانك پلي اتيلن، در برابر كوچك ترين فشار ها برخلاف سپتيك تانك بتني، مقاوم است و ترك خوردگي يا زنگ زدگي، عملكرد ضعيف و... در آن غير ممكن است.

فاكتور هاي مهم در مدن زمان تخليه سپتيك تانك پلي اتيلن:

اندازه خانوار

كل فاضلاب توليد شده

حجم مواد جامد در فاضلاب

اندازه سپتيك تانك پلي اتيلن

با بررسي عوامل ذكر شده مدت زمان تخليه يا پمپاژ سپتيك تانك پلي اتيلن مشخص مي شود و مي تواند اين مدت زمان بين 3 تا 5 سال متفاوت باشد. به طور كلي عدم انجام فرآيند تخليه سبب پر شدن سپتيك تانك پلي اتيلن شما مي شود و با عملكرد ضعيف آن رو به رو خواهيد شد. در واقع به منظور بهبود عملكرد سپتيك تانك پلي اتيلن، فرآيند تخليه مهم مي باشد.

كارخانه توليد سپتيك تانك پلي اتيلن پايپ ايران:

كارخانه سپتيك تانك پلي اتيلن پايپ ايران، با پشتوانه چندين سال تجربه مديران آن در زمينه توليد سپتيك تانك پلي اتيلن با بهره گيري از جديد ترين فن آوري هاي روز دنيا، با كيفيت ترين سپتيك تانك پلي اتيلن را توليد و ارائه مي نمايد و با بهره گيري از دانش روز و مساعدت مشتريان گرامي درصدد پيشرفت و نو آوري روزافزون مي باشيم. نخستين شعار شركت مشتري مداري بوده و اهداف و برنامه هاي خود را بر آن بنا نهاده ايم.كارشناسان فروش سپتيك تانك پلي اتيلن پايپ ايران هميشه براي كمك به شما عزيزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده اي در زمينه توليد سپتيك تانك پلي اتيلن براي طيف گسترده اي از بخش ها دارند. براي راهنمايي يا اطلاعات بيشتر در خصوص توليد سپتيك تانك پلي اتيلن و استعلام قيمت سپتيك تانك پلي اتيلن با كارشناسان و متخصصان پايپ ايران از طريق شماره تماس هاي 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشيد.هدف ما در آينده افزايش صادرات و گسترش استفاده از مواد پليمري با ساختن برند پايپ ايران به يك برند معتبر در بازار داخلي و بين المللي و افزايش سهم بازار آن است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۷:۳۹ توسط:پايپ ايران موضوع: نظرات (0)