قیمت لوله پلی اتیلن قیمت لوله پلی اتیلن .

قیمت لوله پلی اتیلن

سپتیک تانک پلی اتیلن- طراحی سپتیک تانک پلی اتیلن

سپتیک تانک پلی اتیلن:

سپتیک تانک پلی اتیلن به عنوان نصفیه فاضلاب شناخته شده است و موجب حذف آلاینده ها از فاضلابی می گردد. سپتیک تانک پلی اتیلن یک مخزن بزرگ است که فاضلاب خانگی، شهری را جمع آوری می کند. سپتیک تانک پلی اتیلن در زیر زمین نصب می شود و با رعایت مقرارت ساختمانی و قوانین مهم به دور از آلودگی محیط زیست و تخریب ملک شما می باشد. سپتیک تانک پلی اتیلن سیستمی برای جمع آوری و تصفیه فاضلاب منازل واقع در مناطق دور از شبکه فاضلاب شهری یا سیستم فاضلاب است. بسیار متداول است که خانه ها در شهر های کوچک یا مناطق روستایی دارای سیستم بهداشتی زیست محیطی مانند این باشند. فاضلاب می تواند به طور جدی آب های زیرزمینی و محیط زیست را آلوده کند، بنابراین تصفیه صحیح آن ضروری است. سپتیک تانک پلی اتیلن سیستم های ساده و ارزانی برای تصفیه فاضلاب هستند. در آن ها جدا سازی و تبدیل فیزیکی، شیمیایی مواد آلی موجود در این آب ها انجام می شود. سپتیک تانک پلی اتیلن عناصر مهم و حیاتی هستند که در جمع آوری فاضلاب و تصفیه فاضلاب آن ها عملکرد عالی دارند. به لطف باکتری های موجود در آن باعث تهسیل بخشیدن تصفیه فاضلاب شده است.

در زمان های گذشته چنین محصولاتی از بتن یا آجر ساخته می شد که در اوایل استفاده دوام، مستحکم خوبی داشته و اما به مرور زمان، رطوبت و.... دچار آسیب و کاهش مقاومت، دوام می شد. امروزه سپتیک تانک های مدرن، از مواد اولیه با کیفیت تر تولید می شوند که اغلب از پلی اتیلن و فایبرگلاس می باشند. تمام آب از طریق لوله های زهکشی به سپتیک تانک پلی اتیلن وارد می شود و وظیفه آن این است که فاضلاب را به اندازه کافی در خود نگه داری کند تا لجن تشکیل شده و اغلب روغن ها و چربی ها به بالای آن شناور شوند.

تفاوت سپتیک تانک پلی اتیلن و بتنی:

همانطور که گفته شد سپتیک تانک ها از مواد گوناگون ساخته می شود. بتن و پلی اتیلن دو نوع مواد اولیه برای ساخت سپتیک تانک ها می باشد. اگر چه بتن ماده اولیه قدیمی است اما امروزه برخی از سپتیک تانک ها همچنان با آن تولید می شود. البته با این وجود نمی تواند جای سپتیک تانک های پلی اتیلن را در بازار بگیرید. اگر قصد خرید سپتیک تانک را دارید باید اطلاعات مفیدی در مورد انواع سپتیک تانک ها، ویژگی ها و مزایای آن ها بدانید. در ادامه با مزایا و ویژگی های انواع سپتیک تانک ها، سپتیک تانک پلی اتیلن و بتنی پرداخته شده است. سپتیک تانک های پلی اتیلن و بتنی هر کدام دارای ویژگی های خاص خود ​​هستند. سپتیک تانک پلی اتیلن به طور ایده آل از طراحی محکم و با کیفیت ساخته شده است و با وزن سبک جایگزین سپتیک تانک بتنی شده است. وزن سبک سپتیک تانک پلی اتیلن نصب مقرون به صرفه همراه دارد و نیاز به ماشین آلات و تجهیزات سنگین را کاهش داده است و علاوه بر این مزایا سپتیک تانک پلی اتیلن حمل و نقل آسان تر هستند و بنابراین می توانند تقریباً در هر مکانی نصب شوند. اگر منزل شما در مناطق روستایی یا دور از شهر است، وزن سبک و آسانی حمل و نقل سپتیک تانک پلی اتیلن مزیت بزرگی برای شما است. سپتیک تانک پلی اتیلن در برابر ترک خوردگی، زنگ زدگی یا خوردگی مقاوم‌تر هستند برخلاف مسائلی که سپتیک تانک بتنی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. یک سپتیک تانک پلی اتیلن به گونه ای تولید شده است تا حافظت از آن در برابر عوامل خارجی و خطرات عالی باشد. سپتیک تانک های پلی اتیلن می توانند 50 تا 70 سال دوام بیاورند. طیف گسترده ای از عوامل مانند: تخلیه سپتیک تانک پلی اتیلن، نگهداری، نصب و.... باعث تغیر و کاهش عمر سپتیک تانک پلی اتیلن شده است. در مقابل سپتیک تانک های بتنی که از بتن ساخته شده اند به میزان سپتیک تانک پلی اتیلن محکم نمی باشد و برای مدت زمان کوتاهیی دمام می آورند. با افزایش طول عمر سپتیک تانک بتنی، مستعد خوردگی و ترک می باشند و این تخریب باعث نشت و سرازیر شدن محتویات سمی و آلوده به بیرون می شود. نصب سپتیک تانک های بتنی می تواند به علت سنگین بودن، نصب گران تری داشته باشد و نصب آن برخلاف سپتیک تانک پلی اتیلن امری پیچیده است و به مهارت و تجهیزات تخصصی نیازمند است. طول عمر سپتیک تانک بتنی بسیار اندک است. داشتن سپتیک تانک بتنی نه تنها در تصفیه فاضلاب کمک کمی می کند بلکه مشکلات بیشتری نیز به دنبال دارد. مقرراتی که نصب سپتیک تانک پلی اتیلن را تنظیم می کند، طبق دستورالعمل های حفاظت از محیط زیست، مشمول مقررات هستند. لازم است هر از چندگاهی بسته به خصوصیات، موقعیت مکانی و طراحی آن ها بررسی و تخلیه شوند.

طراحی و ساخت سپتیک تانک چقدر اهمیت دارد؟

یک سپتیک تانک باید به خوبی طراحی و ساخته شود تا به راحتی در آن مشکلی ایجاد نشود، به عبارتی در آن ترک، خوردگی ایجاد نشود و آب های زیر زمینی در معرض آلودگی نباشد. هنگام خرید سپتیک تانک باید به نوع طراحی، جنس بدنه و قطعات آن توجه کنید. مهم است که سپتیک تانک شما به گونه ای طراحی شده باشد که کم ترین خسارت بر آن وارد شود. سپتیک تانک باید به گونه ای باشد تا تحمل نیرو های وارده بر آن را داشته باشد، به عبارتی در حرکات زمین، تغیر شرایط خاک و نیرو های وارده بر خاک مقاوم باشد. سپتیک تانک پلی اتیلن، در برابر کوچک ترین فشار ها برخلاف سپتیک تانک بتنی، مقاوم است و ترک خوردگی یا زنگ زدگی، عملکرد ضعیف و... در آن غیر ممکن است.

فاکتور های مهم در مدن زمان تخلیه سپتیک تانک پلی اتیلن:

اندازه خانوار

کل فاضلاب تولید شده

حجم مواد جامد در فاضلاب

اندازه سپتیک تانک پلی اتیلن

با بررسی عوامل ذکر شده مدت زمان تخلیه یا پمپاژ سپتیک تانک پلی اتیلن مشخص می شود و می تواند این مدت زمان بین 3 تا 5 سال متفاوت باشد. به طور کلی عدم انجام فرآیند تخلیه سبب پر شدن سپتیک تانک پلی اتیلن شما می شود و با عملکرد ضعیف آن رو به رو خواهید شد. در واقع به منظور بهبود عملکرد سپتیک تانک پلی اتیلن، فرآیند تخلیه مهم می باشد.

کارخانه تولید سپتیک تانک پلی اتیلن پایپ ایران:

کارخانه سپتیک تانک پلی اتیلن پایپ ایران، با پشتوانه چندین سال تجربه مدیران آن در زمینه تولید سپتیک تانک پلی اتیلن با بهره گیری از جدید ترین فن آوری های روز دنیا، با کیفیت ترین سپتیک تانک پلی اتیلن را تولید و ارائه می نماید و با بهره گیری از دانش روز و مساعدت مشتریان گرامی درصدد پیشرفت و نو آوری روزافزون می باشیم. نخستین شعار شرکت مشتری مداری بوده و اهداف و برنامه های خود را بر آن بنا نهاده ایم.کارشناسان فروش سپتیک تانک پلی اتیلن پایپ ایران همیشه برای کمک به شما عزیزان در خدمت هستند. آن ها تجربه گسترده ای در زمینه تولید سپتیک تانک پلی اتیلن برای طیف گسترده ای از بخش ها دارند. برای راهنمایی یا اطلاعات بیشتر در خصوص تولید سپتیک تانک پلی اتیلن و استعلام قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن با کارشناسان و متخصصان پایپ ایران از طریق شماره تماس های 09128405915 و 02166483199 در ارتباط باشید.هدف ما در آینده افزایش صادرات و گسترش استفاده از مواد پلیمری با ساختن برند پایپ ایران به یک برند معتبر در بازار داخلی و بین المللی و افزایش سهم بازار آن است.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۳۷:۳۹ توسط:پایپ ایران موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده